Attól félek, mindannyian hülyének néztek, és ezért nem is tudom, van-e értelme folytatni a beszélgetést. Például itt van ez a "szubjektivitás"-probléma. Már valamelyik első posztomban írtam, hogy az ember kora gyerekkora tesztelgeti, hogy az emberek (a reakcióikból ítélve, amennyire ebből következtetni lehet) jól értik-e őt, és ennek alapján kitalálni, hogy a megfelelő normatív módon használ-e bizonyos új kifejezéseket, stb. stb. Én azt mondtam, nem lehet szétszálazni, mi a "publikus" része az asszociációinknak (és hogy
mennyire publikus), nem pedig azt, amit
varasdi Humpty Dumpty-elméletnek nevez. (Amit
varasdi csinál, az a karaktergyilkosság határát súrolja, hiszen ott volt az előadásomon, aminek a szlájdjait ide is belinkeltem, tehát tudnia kell, hogy mire gondolok, miről beszélek.)
Megjegyzem, amit én képviselek, az nagyjából ugyanaz, mint amit Locke ír az
An Essay Concerning Human Understanding című munkájában, és minden további választ keressetek ott.

(Azt persze nem tudom, hogy Bauxit is osztja-e ezt.)
Aztán ott van a "tévedés" problémája, ami nyilván a "nem normatív" használatot jelenti, bármit jelentsen is ez (nem triviális, mert több norma lehet, és persze baromira függ attól, hogy egy bizonyos használat
ki(k) szerint minősűl "téves" használatnak).
Azt nem is értem, hogy jön ide az, amikor két különböző nyelvben hasonló alakú két szó. És a kvantorokra vonatkozó kérdést sem értem, azokkal bizony sok baja van minden elméletnek, de nem látom, hogy specifikusan egy Locke-iánus elméletnek miért lenne több, mint másnak.
Részemről, ha csak nem mondtok valami érdekeset, itt lezárult a vita, a fenti okok miatt (meg mert van más dolgom is, mert meg már nagyon sokszor elmondtam mindezt különböző fórumokon).