Quote:
Az egyetemnek nem "nehéznek" kéne lennie, hanem érdekesnek. Akkor nem lenne olyan "nehéz" sem.
Furcsálom, hogy tudod szembeállítani a kettőt. Azt ne mondd, h a munkádat nem tartod érdekesnek, de emellett nem vagy holt fáradt, mire el tudsz szakadni tőle. És hogy a felmerülő problémák leküzdése nem "nehéz", bármit is jelentsen ez. És hogy az egyetemen nem akkor érezted, h értelme van, ha hasonló élményeid voltak.
Az érdekesség meg attól függ, kit mi érdekel. Engem pl. a sporthírek nem tudnak felizgatni, de nem merném állítani, h nem érdekesek, ha annyian rájuk vannak cuppanva. De nehogy már összekeverjük az egyetemet egy szórakoztató központtal, ahol a közönség ízlését kell lesni. Egyetemre jöjjön az, akit az érdekel, ami ott folyik. (Ettől függetlenül persze le azokkal az előadókkal, akik helyből képtelenek bármiről úgy beszélni, mintha érdekes lenne.)
Különben meg sub pondere crescit palma.
Quote:
az hogy ki gyakorol és ki nem meglátszik a házifeladatokom, a vizsgán, a referáton, a házi dolgozaton és végül még a szakdolgoton is!
És ezekre mind kapnak jegyet. Mer ugye valahogy számszerűsíteni, dokumentálni kell a teljesítményt.